Google a inne wyszukiwarki www

Google a inne wyszukiwarki www

Są one postrzegane jako „hokey” i „na siłę”, a jednocześnie większość ludzi pójdzie przez ruchy nie są one w pełni zaangażowani.

Gdy planujesz swój program, a ty w tym celowe działania olej z kryla antarktycznego lodołamaczy, upewnij się, że nie tylko dawać wargi usługi do idei kultury sieciowej ….https://pcservice24.pl/gniazda-usb-do-laptopow-c-65_78.html sprawiają, że realne i wszystko o publiczności.

Oto trzy sposoby, aby upewnić się, że lodołamacze są dobrze odbierane i mają realny wpływ na odbiorców:

1. Upewnij się, że działalność jest dostosowana do makijażu publiczności. Left-móżdżku specjalistów (prawników, bankowców, księgowych, IT, itp …) są bardziej prawdopodobne, aby być odporne na grach niż w niektórych innych grupach. To nie znaczy, można uniknąć lodołamaczy, po prostu trzeba się upewnić, że działania spełniają osobowości uczestników.

Google a inne wyszukiwarki www

2. Nie prowadzi się działalności. Ludzie stają się bardziej komfortowo w miarę upływu czasu. Jeśli głośnik skacze w prawo w działalności może poczuć się wymuszony. Ta sama czynność dziesięć minut później, gdy dana osoba prowadzi ułatwianiu zyskał zaufanie publiczności, będzie znacznie lepiej odebrany.

3. Należy jasno na wynikach. Publiczność musi zrozumieć cel działalności. Wystarczy poznawać nowych ludzi nie jest mało, a często zakładamy, że publiczność nie wie, co zrobić po sprawiają, że nowa Kontakt (wiele razy, że nie). Dyskusja o tym, jak lodołamacz nadaje ton zaangażowania całej konferencji i poza nią.

Prawidłowo łamiąc lód pozwoli ludziom do rozmrożenia (nie mogłem się powstrzymać).

**** Aby otrzymać kopię mojego wolnego osiem stron specjalnym raporcie na temat tworzenia atmosfery dla lepszej współpracy na konferencje napisz do mnie na Thom (at) thomsinger.com.

Artykuł dzięki: