Sieciowy katalog firm budowlanych

Sieciowy katalog firm budowlanych Wszyscy możemy myśleć o kimś, kto znał kogoś istotne, ale nigdy nie korzystał z tego połączenia. Prawdopodobnie możemy nawet myśleć o tej samej sytuacji gdzieś w naszym życiu. Jest to więcej niż tylko kogo znamy; to jest związek mamy z nimi.

Sieciowy katalog firm budowlanych

Tych w naszej sieci mogą być sporządzone do nas, bo z samochodu jedziemy, gdzie golf, czy ubrania, które nosimy. Te rzeczy nie wiążą ich do nas, jednak. Jest to związek, który to robi. Nasza sieć jest zestalony przez naszą prawdziwą opieki i troski o tych, z którymi współdziałają, zarówno osobiście, jak i zawodowo. To jest dokładnie powód, dla którego nie jesteśmy w stanie przekonać potencjalnego klienta do współpracy z nami. Mimo, że możemy zaoferować lepszy produkt, po niższej cenie i lepszej obsługi, perspektywa pozostanie za jego księgowego, prawnika, agenta ubezpieczeniowego, czy cokolwiek innego. Więź, która wiąże nie jest jakiś mistyczny czar lub formalne zobowiązanie umowne. Jest to po prostu związek, który został sfałszowany przez wiele lat doświadczeń znanych interakcji, a może wspólne interesy.

Sieciowy katalog firm budowlanych

Rozważyć zaangażowanie CNN w wojnie w Zatoce Perskiej. To nie była sama szczęście, że była to jedyna poważna operacja wiadomości pozostawione w Iraku, jak Stany Zjednoczone i ich sojuszników rozpoczęła operacji Pustynna Burza. Było relacje. Przez wiele lat Ted Turner został zapewniając okresowe seminaria w siedzibie CNN w Atlancie organizacji prasowych na całym świecie. Pozwoliło to młody dorobkiewicz CNN rozwijać relacje z partnerami na Bliskim Wschodzie. Relacje te zostały rozwinięte, gdy Turner udał się do Bliskiego Wschodu na początku roku 1990. Był to związek, który pod warunkiem korespondentów CNN z relatywnie bezpieczne schronienie w Bagdadzie i innych częściach Bliskiego Wschodu, gdy inne duże organizacje medialne były na zewnątrz, patrząc w ,

Wiedząc o tym, powinniśmy spożywać się więcej z rozmów, które mamy w naszej sieci, a nie okoliczności, w jakich je mamy. Powinniśmy centrum naszej uwagi na wartość możemy wnieść do naszej sieci zamiast wartości może doprowadzić do nas. Krótko mówiąc, musimy skupić się na rozwijaniu relacji. Kochaj go lub go nienawidzą, James Carville ma rozwiązanie dla utrzymywania nas koncentruje się na tej podstawowej idei. Umieść na naszej suchej płycie kasowania, nasz blotter biurku lub na naszej wygaszacz ekranu trzech prostych słowach: „Związek, głupi.”

Artykuł dzięki: