Przyszlosc katalogow sieciowych

Przyszlosc katalogow sieciowych

Trzymać się tego

Powszechnym błędem o sieci jest to, że zwiększa swoją działalność od razu. Fałszywy. Sieci wymaga czasu odwzajemnić z powrotem do Ciebie. A ponieważ proces rozwijania wzajemnie korzystnych relacji polega pierwsza pomoc innym, nie może zobaczyć owoce swojej pracy przez kilka tygodni, miesięcy, a nawet lat!

Oto przykład. W marcu 2004 roku, jeden z moich widzów podszedł do mnie o kopię Witam, nazywam się Scott. Jak ja jej podpisaniem, rozmawialiśmy o możliwie współpracy w przyszłości. Wymieniliśmy karty i pozostał w kontakcie w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wkrótce potem otrzymałem maila od faceta o imieniu Paul, jeden z przyjaciół państw publiczności. Był zainteresowany wyposażony w moją stronę w swoim biuletynie. Nie wiem, jego ezine miał dobrze ponad 10.000 abonentów! A dwa z tych abonentów, tak stało się dwa planistów spotkań, którzy zarezerwowali mnie dwóch programów sześć miesięcy później.

Get Prosta historia

Przyszlosc katalogow sieciowych

Czy kiedykolwiek usłyszał pytanie: „Więc … jaka jest twoja historia?” Jest to oczywiste figura retoryczna. Ludzie w rzeczywistości nie spodziewam się ich historia powie. Ale co, jeśli nie? Co zrobić, jeśli nazywa ich blef? Ludzie nie pamiętają rzeczy, faktów lub pomysły – pamiętają historie. Więc jeśli chodzi o biznes, masz mieć pewną historię. Większość ludzi biznesu mieć jakąś historię podpisu, jak zostali zaangażowani w swoim fachu; lub coś niezwykłego, co wydarzyło się w ich pracy. Więc być znane do historii. Napisz go. Powiedz to często. Wkrótce ludzie, których nawet nie znam was podejść i poprosić o „The Story”. Jest to idealne ganek.

Utwórz niestandardowy identyfikator

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy lub przedsiębiorcy, a nie masz swój własny metek, tracisz. Wyobraź sobie, że uczestniczyć w spotkaniu swój Izby Handlu i utkniesz sobie obowiązkowy, skomputeryzowany, wyblakłe, czcionek, ledwie laski-na-my-klapie Avery kawałek gówna.Nie będzie wyróżniać. Nie będzie promować swój biznes. A inni członkowie nie będą wiedzieli, kim jesteś i jak można nadać im wartość. Spróbuj tego: na następnym spotkaniu, siedzieć przez kogoś w agenta nieruchomości – ci ludzie wiedzą, jak się ubrać nametags!

Przyszlosc katalogow sieciowych

Spice It Up

Cal Thompson, właściciel TripleXpresso roku w St. Louis, zachęca identyfikator sieci na swoich spotkaniach. Nazywa to „Xpress wniosku.” W ten sposób można zidentyfikować sieci potrzeb ludzi w sposób szybki, skuteczny sposób. Oto jak to działa. Oprócz standardowych odznaki, ludzie również nosić wcześniej zarejestrowana nametags listę trzech rzeczy, których potrzebują, to znaczy, Web Design, Direct Mail, nowy asystent, itp to od razu pozwala ludzie wiedzą, jak mogą pomóc innym!

Jaki jest Twój networking know-how?

WYNIKI BADAŃ: C, D, D, F, T

Artykuł dzięki: